Появиха се вероятни детайли за iPhone 6

Apple няма да се включи в мегапикселовата война и няма да увеличи резолюцията на камерата на iPhone 6, твърди нова информация в The China Post. Публикацията е базирана на данни от пазарни анализатори и източници сред и твърди, че Apple отново ще заложи на 8МР камера, но допълнително ще подобри качеството на снимките и ще добави и система за оптична стабилизация. Решението на компанията вероятно е свързано с желанието да запази по-компактните размери на смартфона, твърди анализатор от Nomura Securities.

Според последните слухове Apple подготвя два нови модела iPhone за тази година. Първият може да се появи още през месец май, а iPhone 6 по-късно през годината. Очаква се второто устройство да е по-тънко от iPhone 5s и да предложи 4,7" дисплей, който да достига почти до краищата на двете странични повърхности.

По-рано тази седмица в интернет се появи снимка от Китай, за която се твърди, че показва корпуса на iPhone 6. Тя дойде от сайта C Technology, който обикновено успява да осигури достоверна информация за нови устройства. Според съпътстващата снимката информация тя показва по-голямото устройство, което се очаква по-рано през годината. Прави впечатление, че е рамката е изключително тънка.

http://www.chinapost.com.tw/business/asia-taiwan/2014/01/09/397907/Largan-Precision.htm
http://9to5mac.com/2014/01/08/incredibly-sketchy-thin-and-unverified-next-generation-larger-iphone-frame-photos-surface/
  • stefaniciio, мерси за отговора. Интересно ми беше как смятат да се оправят с този проблем. Дано да са взели всичко това предвид.
    vixfix
  • [Quote]въпрос към напредналите - приложенията в черна рамка около 4-инчово изображение ли ще се показват в началото, докато ги обновят? :D[/Quote] Трудно е да се отговори еднозначно. Добра практика е всяка програма, когато се създава да бъде гъвкава и лесна за поддръжка и модифициране. Когато се пише на Java за Android, всяко приложение (почти всяко) има блок за Scaling и Rescaling. Тоест, поради огромното разнообразие на размери на дисплеите, самата програма е написана така, че да използва оптимално дисплея на съответното устройство. Разбира се, когато се пише на Objective-C за iOS също е добра практика такъв блок да съществува, макар и да не е активен (работещ). Лошото е обаче, че дълги години iPhone-четата бяха с едни и същи размери на дисплея. Това караше програмистите просто да изпускат Scaling блока, понеже написването му отнема време. Точно поради тази причина при излизането на iPhone 5 и последвалите модификации (5s, 5c) се получи така, че в началото всички приложения бяха с черни ленти. Огромен проблем в случая се оказа, че самото съотношение на дисплея е променено и някои приложения просто няма как да се разпънат без да се наруши съотношението им. Най - добрият вариант, който могат да изберат от Apple, за новото си устройство е дисплеят да бъде в съотношение 16:9. Това ще е индикация, че най - после са решили да влязат в правия път и да влязат в стандарта. Така всички разработчици на софтуер ще могат да си съобразят приложенията с това съотношение и да си напишат кода гъвкав и "самонагаждащ се" :)
    stefanicio
  • и са квоо? фрагментацияяяяяяя :D въпрос към напредналите - приложенията в черна рамка около 4-инчово изображение ли ще се показват в началото, докато ги обновят? :D
    KOBRETI
  • Не би било зле и да сложат повече памет в телефоните си. Вече има суам ти приложение за редактиране на видео, снимки и офис документи и ако се добавят една две игри да се изпробват (по 2 ГБ достигат вече някои) и снимки, видео, музика... не остава място. Интересно ми е кога ще решат, че е редно да минат на минимум капацитет от 32 ГБ.
    vixfix